آی تی | مجله رسانه های دیجیتال روز - بست ویکی

بست ویکی با یک گروه متخصص در زمینه آی تی فعالیت می کند

آی تی | مجله رسانه های دیجیتال روز - بست ویکی

بست ویکی با یک گروه متخصص در زمینه آی تی فعالیت می کند

بست ویکی وب سایت همیشه آپدیت شده در زمینه های آی تی IT می باشد. مقالاتی در رابطه با موبایل، لپ تاپ، دوربین عکاسی و ... را می توانید در این سایت مطالعه کنید.

گوسفند زنده شهرداری

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ

گوسفند زنده شهرداری یکی از مهمترین بخش هایی است که در سراسر ایران و البته در تمام دنیا از اهمیت زیادی برخورد است. زمانی که برای خرید گوسفند زنده برای کشتار روز به میادین شهرداری مراجعه می کنید، افراد زیادی را به عنوان فروشندگاه گوسفند و بره زنده مشاهده می کنید. قیمت دام زنده شهرداری یکی از پر اهمیت ترین مباحث در این میادین محسوب می شود. علاوه بر این نوع میدان ها، برخی مراکز عرضه گوسفند زنده شهرداری نیز وجود دارد که منظور از نام ارگان مروبطه در کنار نام این مراکز خرید و فروش دام زنده داشتن مجوز از شهرداری می باشد.

قیمت گوسفند زنده شهرداری

اولین گزینه برای توضیحات مربوط به قیمت گوسفند زنده شهرداری می باشد. ممکن است در میادین مختلف که در سطح شهر وجود دارد قیمت خرید گوسفند زنده با یکدیگر فرق زیاد و یا کمی داشته باشد. البته ما با موضوع تفاوت قیمت در اینجا کاری نداریم. لازم است بدانید که قیمت گوسفنده زنده امروز 50 هزار تومان است. این قیمت برای امروز می باشد و ممکن است هر روزه تغییراتی داشته باشد. مرکز اتحادیه دام زنده هر روزه نرخ گوسفند زنده را مشخص می کند. همانطور که گفتم شاید در بعضی میادین شهرداری تهران و کرج قیمت بره زنده و نرخ گوسفنده زنده روز برای کشتار متفاوت باشد.

این نوع اختلاف قیمت دلایل خاص خودشان را دارند. با این وجود باید بدانید که این اختلافات در حد چند هزار تومان است.

برای خرید از یک مرکز معتبر به طوری که مطئمن شوید قیمت دام کشتار را به شما زیاد نگفته اند بستگی به شما دارد که برای خرید به چه مرکز عرضه ای مراجعه کردید. به طور کلی بخواهم اشاره کنم، در اکثر میادین شهرداری تهران و کرج و حتی شهرهای دیگر نرخ بروز برای گوسفند زنده و سایر دام ها در نظر گرفته می شود.

قیمت دام زنده شهرداری

ما در ابتدا اشاره مستقیمی به گوسفند زنده داشتیم. اما در اینجا باید به شما بگوییم که موضوع دیگری تحت عنوان قیمت دام زنده شهرداری وجود دارد که تنها محدود به گوسفند و بره نمی شود. به این صورت که تمامی دام ها در این مرکز عرضه به فروش میرسد. اگر شما به آدرس مرکز عرضه دام زنده در تهران و کرج مراجعه کنید خواهید دید که هر توع دام زنده در این میادین به فروش میرسد. حتی برخی افراد مرغ و خروس زنده محلی، بوقلمون زنده محلی، شترمرغ و ... را نیز برای فروش به این میدان شهرداری می آورند.

گوسفند زنده شهرداری

متوسط وزن گوسفنده زنده قیمت

حتما میدانید که وزن گوسفنده زنده تاثیر زیادی بر قیمت گوسفند زنده خواهد داشت. اگر به دنبال سوال قیمت گوشت گوسفند زنده کیلویی چند است می باشد باید بگویم که ابتدا سوال شما باید در رابطه با نوع گوسفند زنده باشد که ارتباطی به گوشت ندارد. البته منظور افراد از این سوال همان قیمت هر کیلو گوسفند زنده می باشد. گوسفند زنده در وزن های مختلف وجود دارد که بستگی به شما دارد که چه وزنی را انتخاب کنید.

گوسفندان ایرانی و دیگر گوسفندان خارجی دارای نژادهای متنوعی هستند. گوسفندانی که شما در مراکز فروش میبینید در مناطق مختلفی از ایران پرورش داده شده اند. همه این موارد روی وزن آن تاثیر دارند.

از آنجایی که قصد داریم به متوسط وزن گوسفند زنده اشاره کنیم من در این برای تمامی نژادها یک وزن مشخص در نظر گرفته ام. به طور میانگین یک میش بالغ 50 کیلو گرم وزن و یک قوچ بالغ 60 کیلو وزن داشته باشد.

اما در رابطه با سوالی که مطرح کردم بگویم: بعد از خرید گوسفنده زنده و ذبح آن مقدار گوشت خالص دام زنده بستگی به نژاد گوسفند دارد. بعضی گوسفندان نژاد گوشتی هستند که از دیگر نژادها گوشت بیشتری دارند.

اگر بخواهیم قیمت گوشت قرمز را برای حالتی که خودمات دام زنده خریداری کرده ایم محاسبه کنیم باید بدانید که قیمت گوسفند زنده برای شما بسیار بصرفه خواهد بود. این به صرفه بودن نسبت به خرید گوشت از قصابی می باشد.

قیمت دام زنده شهرداری

دام زنده گوساله

بعد از بخش اول این مقاله که مربوط به قیمت گوسفند زنده بود به موضوع دام زنده بپرداختیم و گفتیم که علاوه بر گوسفند و بره دیگر دام ها نیز در این نوع مراکز به فروش میرسد. برخی از این موارد حیوانات اهلی همچون گاو زنده و گوساله زنده هستند. اگر شمت هم به گوشت گوساله نسبت به گوشت گوسفندی علاقه بیشتری داشته باشید می توانید به جای گوسفند زنده اقدام به خرید گوساله زنده شهرداری کنید.

قیمت گوساله زنده در میادین شهرداری و همچنین قیمت گاو زنده در مرکز خرید و فروش دام زنده با دیگر دام کشتار روز متفاوت می باشد. یعنی قیمت گوسفند با قیمت گوساله متفاوت است.

قیمت گوسفند زنده شهرداری تهران و کرج

خرید گوسفند زنده

افراد زیادی هستند که بجای خرید گوشت گوسفندی از قصابی ، خرید گوسفند زنده شهرداری را ترجیح می دهند. در این میان افرادی هم تنها برای موارد و نیازهای خاصی اقدام به خرید دام زنده می کنند. این موارد شامل قربانی کردن گوسفند در مراسمات مذهبی، جشن ها، قربانی کردن برای نوزاد که همان عقیقه گفته می شود، قربانی کردن برای نذری دارن و ... که هر چقدر بخواهیم این نوع دلایل خرید را نام ببریم همچنان باید موارد بیشتری را نام ببریم.

قیمت خرید گوسفند زنده شهرداری تهران و کرج بر اساس نرخ دام کشتار بروز در بازار مشخص می شود. برای دریافت اطلاعات در اینباره می توانید از راه تماس با شماره تلفن تماس مراکز عرضه دام زنده گوسفند در ارتباط باشید و اطلاعاتی درباره قیمت گوسفند شهرداری را بپرسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی