آی تی | مجله رسانه های دیجیتال روز - بست ویکی

بست ویکی با یک گروه متخصص در زمینه آی تی فعالیت می کند

آی تی | مجله رسانه های دیجیتال روز - بست ویکی

بست ویکی با یک گروه متخصص در زمینه آی تی فعالیت می کند

بست ویکی وب سایت همیشه آپدیت شده در زمینه های آی تی IT می باشد. مقالاتی در رابطه با موبایل، لپ تاپ، دوربین عکاسی و ... را می توانید در این سایت مطالعه کنید.

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

مقالب بسیار جذا و جالبی که در این قسمت برای شما آماده کردیم مربوط به یکی از قدرت های بی نظیر قانون طبیعت می باشد. در این مقاله شما با موضوع تشخیص چهره توسط گوسفند روبرو هستید. شاید تا به حال اصلا به این موضوع دقت نکرده بودید. اما باید به شما بگوییم که طبق بررسی های انجام شده گوسفندان این توانایی را دارند. پژوهشگران تحقیقات مختلفی را روی چندین گوسفند مختلف تست کرده و نتایج بسیار عالی از آن گرفته اند.

تشخیص چهره توسط گوسفند

در این حقیقات عکس چندین نفر را برای بررسی و انجام تحقیقات انتخاب کردند. این تصاویر از اشخاص مختلفی می باشد که شما هم ممکن است آنها را بشناسید. هدف اینجا این است که بدانیم آیا گوسفند می توانید بین این تصاویر فردی را که میشناسد شناسایی کند؟ این افراد عبارتند از:

  • جیگ گلینهال، بازیگران سینما
  • اما واتسون، بازیگران سینما
  • باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا
  • فیونا بروس، گوینده تلویزیون بی‌بی‌سی

آموزش به گوسفندان برای نتیجه تحقیق

نکته حائز اهمیت این است که پژوهشگران ابتدا تصاویر مربوط به این افراد را در طی یک دوره آموزشی به گوسفندان نشان دادند. سپس بعد از طی دوره آموزشی تحقیق و بررسی رو گوسفندان آموزش دیده شروع می شود. این عمل پژوهشگران با موفقیت روبرو شد و گوسفند توانست تصویر کسانی را که قبلا دیده است را شناسایی کند و به یاد بیاورد.

در یکی از وب سایت هایی که در زمینه خرید و فروش دام زنده و ارائه مقالات دامداری فعالیت می کنند یک کتاب به عنوان کتاب آموزش پرورش گوسفند معرفی شده است که می تواند جهت پرورش و آموزش دادن گوسفندان از این کتاب استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۹ ، ۱۸:۱۰
محمد ملکی

شیمی حرف آخر خوبه؟

این سوال خیلی از دانش اموزان و داوطلبان کنکوری هست که به دنبال یه منبع عالی و مطمئن برای درس بسیار مهم و کلیدی شیمی میگردن و در عین حال با منابع متعدد و مختلفی هم مواجه هستند که متاسفانه این موضوع موجب سردرگمی و نا امیدی بسیاری از آن ها میشود.در این مقاله ماسعی میکنیم با ارائه یک سری مطالب این مشکل را برای همیشه برطرف کنیم و به شما عزیزان اثبات کنیم که شیمی حرف آخر واقعا خوب هست و شما با خاطری آسوده پکیج شیمی حرف آخر را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۹ ، ۱۱:۲۹
محمد ملکی

بیست اسامی مدرسین موسسه حرف آخر را در این بخش همراه با دی وی دی های آموزشی کنکور آنها در این انتشارات تولید کرده اند معرفی خواهیم کرد. در صورتی که شما هم پشت کنکوری هستید و قصد دارید امسال در کنکور 1400 شرکت کنید، لازم است با برخی موسسه های کنکوری آشنا شوید. البته افرادی هستند که تنها از طریق مطالعه کتاب ها خود را برای کنکور آماده می کنند. اما در این میان هستند افراد زیادی که برای کسب رتبه عالی از پکیج های آموزشی اساتید موسسه های مختلف استفاده میکنند. در اینترنت و یک وبلاک به طور جامع موضوع بهترین موسسه کنکوری در ایران مورد بررسی قرار گرفته است. از این رو می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

اساتید موسسه حرف آخر

اساتید حرف آخر

حال ما در این مقاله مفید قصد داریم شما را با اساتید و مدرسین دروس مختلف در موسسه حرف آخر آشنا کنیم. فرض بر این میگیریم که شما قبلا درباره موسسه های آشنایی داشته و اکنون می خواهید مدرس آنها را بیشتر بشناسید. توجه داشته باشید که هر استاد مربوط به یک درس می باشد. تمامی اساتید در رشته تخصصی خود فعالیت می کنند که در همان رشته تخصصی خود به بهترین شکل ممکن ظاهر شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۹ ، ۱۹:۰۱
محمد ملکی