آی تی | مجله رسانه های دیجیتال روز - بست ویکی

بست ویکی با یک گروه متخصص در زمینه آی تی فعالیت می کند

آی تی | مجله رسانه های دیجیتال روز - بست ویکی

بست ویکی با یک گروه متخصص در زمینه آی تی فعالیت می کند

بست ویکی وب سایت همیشه آپدیت شده در زمینه های آی تی IT می باشد. مقالاتی در رابطه با موبایل، لپ تاپ، دوربین عکاسی و ... را می توانید در این سایت مطالعه کنید.

خرید گوسفند زنده برای عید قربانی

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۲۲ ب.ظ

خرید گوسفند زنده برای قربانی


 همان طور که همگی ما می‌دانیم و ولی در صدر نوشته‌ علمی هم اشاره کردم ارزش گوسفند زنده روز برای کشتار کردن با سایر نوع های پرواری آن متعدد میباشد. یک کدام از مهم‌ترین مواقعی که می بایست درباره با ارزش گوسفندان گوشتی در لحاظ داشته باشید همین مسئله میباشد. همینطور از آنجایی که غرض کشتار کردن یا قربانی کردن میباشد بایستی مبادرت به خرید گوسفند زنده از نژاد گوشتی نمائید. برخی نژادها در گوسفندان نژاد شیری، نژاد گوشتی و نژاد پوستی میباشند. براین اساس می بایست قطعا نوع نژاد گوشتی آن را برای بازدهی بهتر و بیشتر میزارن گوشت خالص پس از ذبح گزینش فرمایید.


 بعضی دامدارن مبادرت به خرید بره 6 ماهه می نمایند تا با رشد و پرواربندی آن پس از وصال به سن بلوغ آن‌ها‌را از روش مرکزها خرید دام زنده به فروش برسانند. بعضی دیگر بره شیری 6 کاه خریداری می نمایند که پس از وصال به مقطع بلوغ شیر بیشتری برای آن‌ها ساخت و ساز نماید.

 

 راءس معامله گوسفنده زنده


 راس عرضه دام زنده شهرداری در تهران و کرج بسیار زیاد میباشد. این مورد درباره با بقیه شهرهای ایران بزرگ نیزصدق می نماید. ممکن میباشد در شهرهای گوچک فقط یکی‌از دو گزینه راس برای داد و ستد گوسفند زنده وجود داشته باشد. شما میتوانید در شکل داشتن شماره تلفن تماس راس عرضه دام زنده با آنان تماس گرفته و به طور تلفنی پیشنهاد خویش را تصویب فرمائید.

 در غیر اینصورت بایستی به نشانی راءس عرضه و فروش گوسفند زنده به طور حضوری تشریف برده و خرید خویش را جاری ساختن دهید.

 

خرید گوسفند زنده برای عید قربان


 گوسفند سلامت و بهداشتی


 هنگامی که قصد دارید گوسفند زنده را برای قربانی و کشتار خریداری فرمایید بایستی به تندرست بودن دام اعتنا داشته باشید. همینطور از طرفی می بایست مفاد بهداشتی هنگام ذبح گوسفند رعایت گردد تا مشکلی از این حیث پیش نیاید. متاسفانه بایستی بگوییم که بعضا مرکزها به قضیه توجی ندارند و جان همشهریان را به خطر می اندازند. هر یکسری تعداد آن‌ها بسیار اندک میباشد البته گشوده هم شما به‌این مفاد توجه نمائید.

 بایستی بتوانید گوسفند تندرست را از گوسفند ناسالم (مریض) تشخیص دهید. چنانچه هیچ اطلاعاتی در اینباره ندارید می بایست قطعا به مرکزها دارای اعتبار مراجعه‌کنید تا از این نوع خطاها برای شما صورت ندهد.

 

 عارضه ها ارتقا ارزش روز گوشت و دام زنده


 شاید از آن مجموعه از اشخاص می باشید که میخواهید درباره با موضوعات اقتصادی داده ها کافی به دست بیاورید. به جهت وجود نوسانات شدید و تغییر‌و تحول بها در برهه زمانی های کوتاه منجر شد‌ه‌است پاره ای در دست گرفتن از دست بیرون گردد. البته با این وجود ما می‌توانیم با نظارت برخی عوارض تاثیر گذار روی بها روز دام به راحتی این مورد را متوجه شویم. در پی قصد دارم تعدادی گزینه از مهم ترین مواقعی که بیشترین تاثیر را در ارتقاء بها گوسفند زنده دارا هستند را به شما معرفی کنم.

 

 قاچاق گوسفند به بقیه کشورها


 صادرات بیشتراز اندازه اشکال دام از کشور ایران به کشورهای فرنگی
 واردات با هزینه بالا در طول های کاهش دام
 کاهش تعداد دام زنده مشتمل بر گاو و گوسفند و ... در مرز و بوم
 خرید از دلال یا این که به اصطلاح خرید از رابط نیز جزو عوارض اساسی میباشد
 ارتقا شدید ترازو مخارج ما یحتاج برای دامداران جهت رویش دام ها
 و ...

 این مورد ها فقط یک‌سری گزینه اصلی از عوارض گرانی ارزش روز گوسفند زنده میباشند. با این وجود در حالتی که شما تجربه ای دراین مورد دارید و فکر‌میکنید عامل ها دیگری نیز می باشند که روی نرخ روز گوسفند و بره زنده تاثیر گذار میباشند، در نصیب نظرها ذیل کاغذ برای ما ارسال فرمائید. با ارسال کسب و کار خویش داده ها بقیه دوستان و یوزرها را ارتقاء دهید.

 

خرید و فروش گوسفند زنده در عید قربانی

 

میانگین وزن گوسفنده زنده


 یکی‌از مهم‌ترین مواقعی که روی قیمت بره زنده روز تاثیر گذار میباشد مرتبط با میانگین وزن گوسفند زنده میباشد. دقت داشته باشید، همانگونه که فراتر هم اشاره کردیم این دام را به طور کیلویی اکانت می نمایند. بدین ترتیب وزن آن معین کننده بها آخری برای خرید گوسفنده زنده است. برای این خواسته قصد داریم اشاره ای به نوع نژاد گوشتی داشته باشیم که وزن آن نسبت به بقیه نژاد گوسفندان مثل نژاد شیری و پشمی بیشتر است. میانگین وزن گوسفنده زنده را می قدرت 5 الی 70 کیلو در لحاظ گرفت.

 

 ارزش گوسفند زنده یکسری هزار تومان ذیل‌خیس از ارزش بره زنده میباشد. بره به جهت برنا بودن دارنده گوشت مرغوبتری است. براین اساس این آیتم را نیز بایستی آیتم اعتنا قرار داده و جزئیات این آیتم را نیز کاملا بدانیم.

 

 بها گوسفند زنده امروز در بازار چند است؟
 

 اکنون طبق نرخ رقم خورده به وسیله اتحادیه برای سال 1400 بها گوسفنده زنده چیزی حدود 43 الی 55 هزار تومان میباشد. مراد از حدودی بودن ارزش این میباشد که ممکن میباشد در مرکزها داد و ستد دام زنده عددی مابین این اعداد به شما بگویند. دست اندرکاران بخش اعظمی میباشند که روی ارزش گوسفند تاثیر دارا هستند و در زمان های مختلفی منجر کاهش یا این که ارتقاء ارزش دام زنده می‌شوند.

 خرید گوسفند زنده شهرداری مرتبط با دام هایی میباشد که در میدان‌ها شهرداری به فروش می رسد. شهرداری مبادرت به انتخاب برخی مناطق و بخشها تحت عنوان میدان فروش دام زنده نموده است. عموم می‌توانند جهت خرید از روش این بخشها مبادرت نمایند.


 اما قابل ذکر میباشد که علاوه بر این میدان‌ها بعضا مرکزها دیگر وجود دارا‌هستند که هیچ تعلق به هیچ ارگانی نداشته و به طور کامل سری عمل می نمایند. اعتنا داشته باشید با وجود عدم تعلق به سازمان خاصی برخی از آن‌ها دارنده تایید صلاحیت کار از شهرداری می باشند. این نوع مرکزها به طور 24 ساعته عمل دارا‌هستند.

 

قیمت گوسفند زنده برای عید قربانی

 

 بها روز گوسفند زنده 1400


 در یکسری سال اخیر شاهد ارتقاء شدید ارزش گوسفند و بقیه دام ها همانند ارزش گوساله زنده، ارزش بز زنده و ... بودیم. در سال 99 بها از ماه های اولیه سایل تا نقطه پایان سال به طور حدودی در بین 38 الی 48 هزار تومان متغیر بود. اما این گزینه به طور حدودی و معدل میباشد ، به دلیل آنکه در بعضی ماه های آخری ارزش گوسفند 55 هزار تومان هم اعلام گردیده بود.

 ارزش گوسفنده زنده 1400 هم دقیقا با همین نرخ شروع شد‌ه‌ است. اینک در بعضی مرکز ها داد و ستد دام زنده بها ها مقداری با هم اختلاف دارا است. طبق تحقیق و ارزیابی که جاری ساختن دادیم بعضا از گوسفند فروشی ها به جهت اینکه خودشان گوسفندان را رویش میدهند ارزش را به نسبت نرخ روز بازار کمتر اعلام می نمایند.

منبع: https://livesheep.net/قیمت-دام-زنده-شهرداری/

نظرات  (۱)

چند مورد اشتباه املایی و انشایی در متن شما دیدم. آیا به یک راهنمای ویراستار در نگارش متون سایت خود نیاز دارید؟ ابزار دانلود افزونه Yoast SEO Premium فارسی در این مورد به کمک شما خواهد آمد. کابران سایت برای مطالعه آنلاین وقت کافی نمی گذارند. در نتیجه تمام مطلب یک صفحه شما را مطالعه نخواهند کرد. جملات در نوشتار باید کوتاه باشد. پاراگراف ها خیلی طولانی نشوند. همچنین حتما باید از عنوان ها به تناسب استفاده شود. نحوه نوشتن مطلب و خوانایی در صفحه می تواند مخاطبان سایتتان را به مطالعه مطالب ترغیب کند. اما چگونه می توان یک محتوای خوانا نوشت؟ با ابزار تحلیل خوانایی مطلب افزونه سئو یواست بهترین و خواناترین متون را برای کاربران سایت تنظیم نمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی