آی تی | مجله رسانه های دیجیتال روز - بست ویکی

بست ویکی با یک گروه متخصص در زمینه آی تی فعالیت می کند

آی تی | مجله رسانه های دیجیتال روز - بست ویکی

بست ویکی با یک گروه متخصص در زمینه آی تی فعالیت می کند

بست ویکی وب سایت همیشه آپدیت شده در زمینه های آی تی IT می باشد. مقالاتی در رابطه با موبایل، لپ تاپ، دوربین عکاسی و ... را می توانید در این سایت مطالعه کنید.

قیمت گوسفند زنده در تهران و کرج 1402

شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۰۱:۴۸ ب.ظ

خرید گوسفنده زنده آنلاین از طریق سایت اینترنتی که روند سفارش را برای شما آسان کرده است امکان پذیر می باشد. در این مقاله از سایت خرید و فروش گوسفند زنده در تهران قصد داریم تا جزئیاتی در رابطه با نحوه خرید از سایت را خدمت شما توضیح دهیم. توجه داشته باشید که بهترین کشتارگاه و مرکز خوب برای خرید شرایط و ویژگی های خاصی دارد که سعی داریم به بررسی این موارد بپردازیم. همچنین پیشنهاد می کنیم اگر تا کنون تجربه خرید گوشت گوسفندی زنده که منظور همان دام زنده است را نداشته باشید، یا از کسی راهنمایی دریافت کنید یا اینکه حتما از یک مرکز گوسفند فروشان خوب خرید کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

گوسفند زنده و دام زنده

خرید گوسفند زنده

زمانی که صحبت از خرید گوسفند زنده شهرداری پیش می آید باید به چند نکته که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند دقت لازم را داشته باشیم. وجود سایت های مختلف این روزها انتخاب یک مرکز خوب و معتبر را برای افراد کمی دشوار کرده است و اکثرا برای خرید گوسفند مجبور هستند با چندین مرکز پخش به صورت تلفنی تماس بگیرند تا در صورت مناسب بودن یکی ازز آنها را برای سفارش انتخاب کند.

مهمترین موردی که باید در هنگام خرید گوسفند زنده به آن توجه کنید مربوط به قیمت روز می باشد. اینکه شما در چه شهری هستید و قیمت در شهر شما چقدر است. همچنین نوع نژادی که در میدان دام به فروش میرسانند مربوط به به چه نژادی است. مورد مهم دیگر در این رابطه به موضوع وزن گوسفند مربوط می شود که باید درباره آن به اندازه کافی اطلاعات داشته باشید. با در نظر داشتن همین چند مورد شما احتمالا یک خرید خوب را تجربه خواهید کرد.

اما اگر در این زمینه ها اطلاعات لازم نداشته باشید و اگر از یک مرکز نامعتبر که هیچگونه مجوز و پروانه فعالیت ندارد بخواهید دام کشتار روز خریداری کنید، ممکن است تجربه بدی را داشته باشید.

 

مرکز خرید و فروش دام زنده شهرداری در کرج با ذبح بهداشتی در مناطق مختلفی وجود دارد. مجموعه گوسفند علاوه بر عرضه دام کشتار در تهران، خدمات خود را به تمامی مناطق نیز عرضه می کند. در این بخش اطلاعاتی در رابطه با آدرس مراکز فروش دام زنده شهرداری کرج و شماره تماس مرکز عرضه جزئیاتی را خدمت شما همشهریان گرامی ارائه می کنیم.

مراکز خرید و فروش دام زنده شهرداری کرج

همانطور که گفته شد در برخی مناطق میدان دام برای خرید و فروش دام زنده کشتار روز و همچنین دام پرواری در نظر گرفته شده است. دامداران و کسانی که در زمینه فروش انواع دام های گوسفند، گاو، بز و شتر فعالیت دارند می توانند برای فروش یا خرید به میدام دام کرج مراجعه کنند. لازم است بگوییم که علاوه بر این محصولات مواردی دیگری همچون طیور محلی همچون مرغ و خروس زنده محلی، بوقلمون محلی و شترمرغ نیز در میدان دام زنده کرج به فروش میرسد.

بره زنده

 

مرکز فروش گوسفند زنده در کرج

گوسفند زنده یکی از دام هایی است که بیشترین تقاضا را برای خرید و قربانی کردن دارد. از این رو در میدان دام کرج بیشتر افراد مشغول خرید و فروش گوسفند زنده می کنند. در بازار گوسفندان کرج شما می توانید انواع بره و گوسفند در وزن های مختلف و البته نژادهای مختلف را خریداری کنید. توجه داشته باشید زمانی که قصد خرید برای قربانی و ذبح کردن را دارید باید حتما از نژاد گوشتی استفاده کنید که مقدار گوشت آن نسبت به سایر نژادهای شیری و پشمی بیشتر می باشد.

قیمت گوسفند زنده در کرج امروز

سوال مهمی که هنگام مراجعه به مرکز فروش دام زنده در کرج برای هر کسی پیش می آید مربوط به قیمت گوسفنده زنده امروز در کرج می باشد که ما در رابطه با این موضوع به طور مفصل در مقاله دیگری داخل سایت صحبت کرده ایم. همانطور که میدانید نرخ دام شهرداری در هر شهری مختلف می باشد. البته لازم است بگوییم که در بیشتر شهرها هم نرخ میدان دام یکی می باشد.

برای اطلاعات از قیمت گوسفنده زنده در کرج به طور دقیق می توانید هم اکنون با شماره تلفن مرکز عرضه این منطقه تماس گرفته و جزئیات لازم را از کارشناس فروش دریافت کنید.

همانطور که میدانید هزینه خرید بر اساس کیلوگرم می باشد و شما قیمت هر کیلو گوسفند زنده را دریافت می کنید.

 

مراکز خرید و فروش گاو و گوساله زنده در کرج

توجه داشته باشید که در میدان دام شهرداری کرج علاوه بر گوسفند انواع دام های دیگر نیز به فروش میرسد. یکی از دیگر دام هایی که تقاضای زیادی دارد مربوط به خرید گوساله زنده در کرج می باشد. البته در کنار آن برخی از مشتریان تقاضای خرید گاو زنده را دارند که به منظور قربانی و ذبح در ایام مختلف خریداری می شوند.

جهت دریافت قیمت گاو و گوساله زنده می توانید با شماره تلفن تماس کشتارگاه کرج در ارتباط باشید. امکان خرید غیر حضوری برای این نوع دام هم وجود دارد و شما می توانید بدون نیاز به مراجعه و از دست دادن وقت از طریق سایت به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

مرکز فروش مرغ و خروس زنده محلی در Karaj

مورد دیگری که باید در رابطه با آن توضیحاتی خدمات شما ارائه دهیم مربوط به طیور محلی زنده می باشد که در میدان دام کرج امکان خرید آن وجود دارد. دقت کنید که طیور همانطور که گفتیم شامل چندین مورد اعم از: مرغ، خروس، شترمرغ و بوقلمون می باشد که جزو پرمصرف ترین نوع گوشت در ایران و بسیاری کشورهای دیگر می باشند. قیمت طیور را می توانید از طریق مراکز خرید و فروش خروس و بوقلمون زنده دریافت کنید.

امکان سفارش به صورت اینترنتی از طریق سایت آنلاین امکان پذیر می باشد و می توانید به راحتی اقدام به خرید کرده و محصول خریداری شده در محل خود دریافت کنید.

 

مزایای خرید از گوسفند 

تمامی مراکز خرید و فروش دام زنده در کرج به طور کلی دارای مزایا و معایب خاص خودشان می باشند. مجموعه بزرگ عرضه دام شهرداری کرج به عنوان یکی از معتبرترین و باسابقه ترین مرکز فروش گوسفنده زنده توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را به دست بیاورد. خدمات ارائه شده در این مجموعه مزایای بسیاری دارد و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. در ادامه به برخی از مزایای ویژه شرکت خواهیم پرداخت تا شما هم برای خرید از این مجموعه هیچ شک و تردیدی نداشته باشید.

  • پرورش دام به صورت 100 درصد ارگانیک
  • رشد طبیعی گوسفندان در مناطق ییلاقی
  • حمل و نقل رایگان و تحویل درب منزل
  • ذبح بهداشتی و اصولی
  • گوسفند سالم و کاملا بهداشتی
  • ارسال قصاب ماهر و کاربلد جهت قربانی و ذبح بهداشتی
  • نظارت دامپزشکی
  • ارسال کارتخوان سیار به محل شما
  • فروش نژاد گوشتی جهت بازدهی بالا
  • عرضه انواع طیور محلی ( مرغ، خروس زنده، بوقلمون زنده و شترمرغ)
  • عرضه انواع دام زنده (گوسفند، بره زنده، گاو و گوساله زنده، بز و برغاله، شتر)
  • خرید غیر حضوری از طریق سایت و شماره تلفن
  • امکان خرید حضوری (مراجعه به آدرس مرکز فروش کرج)
  • و …

دام زنده کرج

مرکز فروش دام زنده شهرداری کرج به منظور ارائه خدمات دامی به صورت کشتار و پرواری در خدمت همشهریان می باشد. مرکز گوسفند  خدمات: بره زنده، گوسفند زنده، گاو و گوساله زنده، بز و بزغاله و شتر را در تمامی مناطق این شهر ارائه می کند. قیمت دام زنده در کرج توسط اتحادیه دام کشتار روز اعلام می شود و برای استعلام دقیق و دریافت جدیدترین قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید بره زنده

بسیاری از افرادی که به بازار گوسفندان تهران مراجعه می کنند خواهان خرید بره زنده هستند که دلیل آن خرید یک دام با وزن پایین می باشد. البته کسانی که میخواهند بره بخرند باید بدانند که قیمت آن نسبت به گوسفند کمی گرانتر است. بنابراین اگر می خواهید با انتخاب بره قیمت کمتر پرداخت کنید این یک انتخاب نادرست است. انتخاب دام سبک وزن تنها برای کسانی مناسب است که خودشان تمایل به خرید بره دارند. پس بستگی به نیاز خود باید انتخاب گوسفند را انجام دهید.

قیمت هر کیلو بره همانطور که گفته شد چند هزار تومان بالاتر و گرانتر از قیمت گوسفنده روز می باشد. همانطور که میدانید وزن گوسفنده زنده قیمت آن را مشخص می کند. بنابراین باید نرخ اعلامی برای هر کیلو گوشت گوسفندی زنده باشد.

برای خرید و اطلاع از قیمت بره زنده در کرج با قربانی و ذبح رایگان می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

 

قیمت بره زنده در کرج موضوع دیگری از مقالات سایت گوسفند است. بره یکی از محصولات دامی است که در این بخش قصد داریم در رابطه با قیمت خرید و نرخ روز آن صحبت کنیم. همشهریان گرامی برای خرید بره زنده می توانید در میدان دام کرج که قبلا در رابطه با آن صحبت کردیم اطلاعات لازم را به دست بیاورید. همانطور که میدانید بسیاری از افراد تمایل به خرید دام ریز و کوچک دارند که بهترین گزینه در بین تمامی دامها مربوط به بره می باشد.

در صورتی که هنوز مقاله مرکز فروش دام زنده در کرج را مطالعه نکردید می توانید از طریق لینک قرار داده شده به مقاله دسترسی داشته باشید.

نرخ بره زنده در کرج چقدر است؟

همانطور که میدانید قیمت بره زنده در کرج ممکن است با قیمت در هر شهر دیگری اختلاف داشته باشد. بنابراین ما در این بخش سعی کرده ایم در رابطه با نرخ خرید بره گوشتی برای قربانی و ذبح را برای شهر کرج خدمت شما توضیحاتی ارائه کنیم. از مهمترین مواردی که باید به آن دقت داشته باشیم مربوط به قیمت گوسفند زنده می باشد که از اهمیت زیادی برخورد است. همیشه بره نسبت به گوسفند گرانتر است و دلیل آن کاملا مشخص است.

 

اگر بجای گوسفند تصمیم به خرید بره دارید باید بدانید که حدودا چند هزار تومان قیمت بره در کرج نسبت به قیمت گوسفنده زنده روز گرانتر است. ممکن است در برخی مراکز این اختلاف قیمت زیاد و در برخی دیگر بسیار اندک باشد. علاوه بر این مورد باید بگوییم که قیمت بره نر و ماده هم با یکدیگر متفاوت باشد و همیشه بره نر دارای قیمت بیشتری می باشد.

همچنین بخوانید: قیمت گوسفنده زنده در کرج

مرکز فروش بره زنده گوشتی

همشهریان عزیز توجه داشته باشید که ما در رابطه با میدان دام مرکز فروش دام زنده شهرداری کرج قبلا صحبت کرده ایم. این نوع دام که مربوط به بره می باشد هم در این همین میادین شهرداری قابل خرید و است. یعنی هیچ مرکز جدایی برای فروش تک تک دام ها وجود ندارد و در اکثرا مراکز و کشتارگاه دام روز همه دام ها قابل خرید می باشند.

بره زنده به دلیل جوانتر بودن طرفداران خاص خودش را دارد و بسیاری از افراد که می خواهند گوسفند با وزن پایین بخرند، بره را بهترین گزینه برای خود میدانند. البته نکات بسیار دیگری هم وجود دارد که ما در مقالات بعدی در رابطه با آنها مفصل صحبت می کنیم.

قیمت گوسفند زنده در کرج و تهران کیلویی چند

قیمت هر کیلو بره زنده در کرج

قبلا گفتیم که نرخ دام بر اساس واحد کیلو گرم اعلام می شود. بنابراین قیمت هر کیلو بره زنده گوشتی در کرج توسط مرکز عرضه و ذبح بهداشتی اعلام می شود. به این صورت که نرخ بره کیلویی برای مثال 50 هزار تومان است. بنابراین وزن بره را باید ضربدر قیمت اعلام شده توسط مرکز عرضه کرد. یک مثال ساده برای اینکه بهتر این مورد را متوجه شوید برای شما آورده ایم.

وزن بره: 35 کیلو گرم

قیمت روز هر کیلو: 50 هزار تومان

هزینه نهایی خرید بره: 1,750,000

فرمول محاسبه: وزن*قیمت بره کیلویی = هزینه نهایی (35*50,000)

 

وزن بره در میدان دام

مهمترین موردی که بعد از قیمت باید به آن توجه کرد وزن بره زنده امروز در کرج می باشد. زمانی که ما از دام کوچک حرف میزنیم یعنی دارای وزن کمتری نسبت به نوع بالغ آن که مربوط به میش و قوچ است می باشد. به طور متوسط وزن بره از 25 کیلو الی 40 کیلو می باشد. یعنی یک بره خوب می تواند بین این دو عدد یک وزن داشته باشد. البته باید بدانید که در برخی نژادها این مقدار وزن متوسط متفاوت است. ممکن است بره برخی نژاد ها تا 50 کیلو گرم هم وزن داشته باشند.

گوسفندان نژاد گوشتی دارای بره گوشتی هستند که برای ذبح و قربانی بهترین نوع دام محسوب می شوند. اگر شما قصد خرید بره دارید باید به دو نکته قیمت و وزن آن دقت کنید. البته توجه داشته باشید که از یک مرکز معتبر و قابل اعتماد خرید خود را انجام دهید.

 

چرا گوسفند 98 را انتخاب کنیم؟

مرکز فروش و کشتارگاه گوسفند در کرج با بیش از چندین دهه فعالیت رسمی در زمینه فروش دام کشتار روز توانسته است مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند. یکی از مهمترین موارد در این مجموعه مربوط به ارائه خدمات با کیفیت می باشد. بسیاری از مشتریان ما که همیشه خرید می کنند، طبق نظرسنجی صورت گرفته به دلیل کیفیت و بهداشتی بودن خدمات ما را انتخاب کرده اند.

مزایای خرید از سایت آنلاین گوسفند نود و هشت:

  • عرضه بره زنده 100% ارگانیک با رشد طبیعی
  • تغذیه با علوفه بدون هیچگونه دارو
  • بررسی و چکاپ توسط دامپزشک مجموعه
  • مجوز رسمی فعالیت در زمینه فروش دام
  • ارسال به تمام نقاط کرج
  • ارسال به تمام مناطق تهران
  • قیمت رازان نسبت به سایر همکاران
  • کارتخوان سیار
  • ذبح و قربانی رایگان
  • فروش انواع بره نر و ماده گوشتی
  • و …

سفارش آنلاین بره برای تمامی مناطق کرج

اگر تصمیم به خرید بره زنده در کرج دارید می توانید همین حالا با شماره تلفن درج شده در سایت با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. مشاوره قبل از خرید کاملا رایگان می باشد و شما می توانید جهت دریافت قیمت و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. دقت داشته باشید در سفارش آنلاین گوسفند کافیست وزن مورد نظر خود را همراه با آدرس محل دریافت خود را اعلام کنید. همکاران ما یک قصاب ماهر همراه با دام خریداری شده را به محل و درب منزل شما ارسال خواهند کرد.

دلیل و هدف از خرید چیست؟

از مهمترین بخش های این مقاله می توان به این پاراگراف اشاره کرد. اینکه هدف از خرید چیست و چرا ما قصد خرید گوسفند زنده داریم؟ به زیان ساده تر شما برای چه منظوری قصد خرید دارید؟ آیا برای مصرف گوشت قرمز که نیاز روزمره است قصد دارید گوسفند بخرید، برای قربانی کردن در عید قربان، قربانی کردن در ایام محرم روز های تاسوعا و عاشورای حسینی، عقیقه برای نوزاد، قربانی برای دفع بلا، نذری، رفع حاجت، قربانی در مراسمات عقد و عروسی، جشن ها و مراسمات مختلف حجاج و … که همگی می توانند دلیل بر خرید گوسفند زنده می باشند.

یکی از اهداف خرید برای دامداران مربوط به پرورش و پرواربندی می باشد که این مورد با سایر موارد کاملا متفاوت است. زمانی که هدف ذبح باشد باید نوع نژاد آن را از نوع گوشتی انتخاب کرد. قیمت گوشت گوسفندی زنده در تهران برای قربانی و ذبح در همه نژادها اکثرا یکی می باشد. اما برخی از نژادهای خاص که مربوط به مناطق مختلفی هستند کمی تفاوت قیمت دارند.

شما باید برای ذبح و قربانی از مرکز فروش گوسفنده زنده تهران که نژاد گوشتی می فروشند خرید خود را انجام دهید. دلیل انتخاب گوسفندان نژاد گوشتی ، بازدهی بهتر آنها از نظر گوشت می باشد. بنابراین حتما لازم است هنگام خرید به این موضوع مهم دقت کنید. سایر نژادهای شیری، پشمی و … برای قربانی و ذبح به دلیل مختلف مناسب نیستند، زیرا مقدار گوشت خالص دام زنده بعد از ذبح بسیار کم خواهد بود.

در ادامه میپردازیم به اینکه از کجا گوسفند زنده بخریم؟ پاسخ این سوال مربوط می شود به اینکه چگونه مراکز فروش دام زنده در تهران را که قابل اعتماد و معتبر هستند پیدا کنیم.

قیمت گوشت گوسفندی زنده در تهران

 

ویژگی های یک مرکز خرید گوسفنده زنده خوب

شاید بخواهید برای خرید گوسفنده زنده در تهران دنبال یک مرکز معتبر و خوب باشید. به طور کلی یک مرکز فروش خوب می تواند چندین ویژگی داشته باشد که سبب خوب بودن آنها خواهد شد. سعی داریم در اینجا مهمترین نکات مربوط به یک مرکز خرید گوسفندان تهران اشاره می کنیم.

  • وجود مجوز رسمی و پروانه کسب در زمینه دام زنده
  • ذبح بهداشتی و رعایت پروتکل های لازم از نظر بهداشت
  • وجود قصاب ماهر و با سابقه برای قصابی درست
  • دارای دام گوسفند و گوساله ارگانیک و طبیعی رشد کرده
  • امکان تسویه در محل بعد از تحویل به مشتری
  • تغذیه سالم بدون استفاده از مواد شیمیایی و داروهای مختلف
  • عدم خوراندن آب نمک به گوسفندان جهت تشنه شدن آنها
  • عدم فروش گوسفندان پیر و بیمار
  • و …

نکاتی که ما در بالا جهت خرید خدمات شما گفتیم مربوط به برخی از ویژگی های یک مرکز خوب و معتبر است که می توانید با خیال راحت از این نوع مراکز فروش و پخش گوسفندان گوشتی خرید خود را انجام دهید.

منبع: مرکز فروش گوسفند، بره، گاو، گوساله، بز، بزغاله و شتر به صورت زنده برای کشتار

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی