آی تی | مجله رسانه های دیجیتال روز - بست ویکی

بست ویکی با یک گروه متخصص در زمینه آی تی فعالیت می کند

آی تی | مجله رسانه های دیجیتال روز - بست ویکی

بست ویکی با یک گروه متخصص در زمینه آی تی فعالیت می کند

بست ویکی وب سایت همیشه آپدیت شده در زمینه های آی تی IT می باشد. مقالاتی در رابطه با موبایل، لپ تاپ، دوربین عکاسی و ... را می توانید در این سایت مطالعه کنید.

شیمی حرف آخر چطوره؟ شیمی شیروانه خوبه

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ق.ظ

شیمی حرف آخر خوبه؟

این سوال خیلی از دانش اموزان و داوطلبان کنکوری هست که به دنبال یه منبع عالی و مطمئن برای درس بسیار مهم و کلیدی شیمی میگردن و در عین حال با منابع متعدد و مختلفی هم مواجه هستند که متاسفانه این موضوع موجب سردرگمی و نا امیدی بسیاری از آن ها میشود.در این مقاله ماسعی میکنیم با ارائه یک سری مطالب این مشکل را برای همیشه برطرف کنیم و به شما عزیزان اثبات کنیم که شیمی حرف آخر واقعا خوب هست و شما با خاطری آسوده پکیج شیمی حرف آخر را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

اصلا چرا شیمی حرف اخر؟

  • ویژگی های مهم شیمی حرف آخر
  • نحوه تدریس پکیج شیمی حرف آخر
  • تفاوت های شیمی موسسه حرف آخر با سایر منابع موجود

در این قسمت از مقاله قصد داریم یک سری از خصوصیات و ویژگی های بارز از پکیج شیمی موسسه را مورد بررسی قرار بدیم.

همانطور که خیلی از شما عزیزان اطلاع دارین تدریس شیمی حرف آخر توسط استاد شیروانی مدرس با تجربه و صاحب نام انجام گردیده است.

نکته بسیار مهم در مورد اقای دکتر شیروانی و تدریس ایشون که باعث تمایز این محصول گردیده است استفاده از متد های بروز و جذاب در تدریس اعم از اموزش هایی با محوریت شهودی سازی و تصویرسازی مطالب برای درک و فهم هر چه بهتر و بیشتر دانش آموزان عزیز می باشد

همچنین با توجه به این که مطالب درس شیمی در دو غالب مسائل و مفاهیم ارائه میشود،نحوه تدریس و آموزش نیز منطبق با این دو غالب متفافت خواهد شد،برای مثال برای مباحث مربوط به مسائل شیمی استاد شیروانی یک نقشه راه برای شما تعبیه کرده اند که باعث میشود ذهن داوطلب از پراکندگی ناشی از تعدد فرمول ها و نکات زیاد خالی شده و طبق یک اصول و نظم خاصی از این نقشه برای حل کلیات مسائل کنکور استفاده کنید،همچنین قابل ذکر میباشد که مباحث مربوط به مفهایم شیمی حرف آخر نیز یه زبانی بسیار ساده و روان با به کارگیری انیمشن ها و الگو سازی های قدرتمند و کاربردی دانش آموز را به مهارت و دانش لازم برای تست زنی میرساند.

برای دسترسی به سایت سنجش روی لینک مربوطه کیک کنید و برای دسترسی به دفترچه های شرکت در کنکور و همچنین دریافت نتایج کنکور استفاده کنید.

 

استاد عبدالرضا منتظری حرف آخر

جزوات شیمی حرف آخر

از دیگر مسائل حائز اهمیت و قابل توجه در مورد پکیج شیمی که این محصول را از هر جهتی کامل ساخته و جایی برای تردید جهت تهیه آن باقی نگذاشته است وجود جزوات کاربردی جهت رفع نیاز های دانش آموزان از نظر خلاصه نویسی و صرفه جویی در وقت میباشد. برای دریافت جزوات میتوانید با مشاورین دفتر مرکزی از طریق شماره تماس حرف آخر ارتباط برقرار کنید. همچنین به دلیل این که ممکن بود یک سری از نکات کلیدی که نیاز به یادداشت برداری داشتند از نگاه داوطلبین پنهان بماند که استاد غلامحسین شیروانی به صورت مهندسی شده این جزوات و کتاب ها را برای شما عزیزان تدوین نموده اند.

کتاب تست شیمی حرف آخر

همه ما از اهمیت تست زدن برای تثبیت مطالبی که خواندیم در ذهنمان و تکمیل پروسه آموزش برای زدن درصد های بالا در کنکور مطلع هستیم،در واقع بهتر است که بگوییم مهمترین اصل در موفقیت ما در ازمون سراسری مسئله تست زنی می باشد،اما نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشت این هست که ما از چه منبعی برای تست زنی استفاده میکنیم؟

خوشبختانه درس شیمی نیز به رسم تمامی محصولات موسسه حرف اخر دارای یک کتاب تست می باشد که حاوی تعداد کثیری از سوالات استاندارد و مطابق با کنکور بوده و از تمامی تیپ های ممکن که دانش اموز ممکن است با ان مواجه شود به تعداد زیادی تست حل شده است که داوطلبین گرامی را برای رسیدن به هدفشان سوق میدهد.

شیمی حرف آخر خوبه؟؟

در پایان امیدوار هستیم ، توضیحاتی که در خصوص درس شیمی از مجموعه حرف آخر خدمتتون ارائه کردیم مورد توجه شما قرار گرفته باشد و شما عزیزان با استفاده از این بسته آموزشی و تلاش و پشتکار خودتون به درصد مورد نظر و هدف دلخواهتون برسین.

همچنین شما میتوانید جهت برنامه ریزی و تهیه محصولات از طرق شماره تماس حرف اخر با مشاوران حرف آخر در ارتباط باشید.

شما می توانید برای مطالعه در وبلاگ عمومی در رابطه با زیست شناسی استاد شعبانی و استاد شاکری از طریق لینک زیر اقدام کنید.

google site

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۳
محمد ملکی

حرف آخر

شیمی

کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی